Supportjenester

Supportjenester

Vi løser utfordringen din raskt og effektivt

Hos Columbi har vi svært gode konsulenter som i tillegg sitter daglig med support, slik at du som kunde alltid skal kunne få den beste hjelpen så raskt som mulig. Vi tilstreber å få løst utfordringen din raskt, effektivt og med god kvalitet.

Supportverktøy - Teamviewer

Columbi bruker moderne og effektive verktøy for å bistå våre kunder best mulig. Ved bruk av fjernstyringsteknologi kan våre konsulenter koble seg direkte opp mot server eller dataskjerm for å utføre direkte support hos kunden. Vi løser også ofte spørsmål og utfordringer fra våre kunder på telefonen, og har god erfaring med at våre kunder blir godt kjent med de konsulentene som sitter på support.

Ved bruk av fjernstyringsverktøyet Teamwiever kan våre konsulenter koble seg direkte opp mot din dataskjerm for å utføre direkte support. Dette er en svært effektiv arbeidsmetode som vi ser mange bedrifter ser på som fordelaktig og som betydelig minsker tiden brukt på support.

Last ned nødvendig programvare, oppgi informasjon som automatisk dukker opp på dataskjermen, samt et passord til din konsulent via telefonen, og så er vår konsulent inne og din data er tilgjengelig for hurtig og god support.

LAST NED TEAMVIEWER

Ønsker du en supportavtale?

Med et høyt kompetansenivå blant våre konsulenter, tilbyr vi rådgivning og konsulentbistand innen det vi selger. På support vil du få håndtert alle problemstillinger rundt systemet ditt samt få booket inn en konsulent ved ønsket behov. Vi oppfordrer alle våre kunder til å tegne en supportavtale. Ved å ha en avtale så blir det ingen ekstra kostnad når du har behov for enkel bistand.

Supportavtaler innebærer bistand ved feilmeldinger, problemer med tilgang til systemet, og enkel veiledning.
Ta kontakt

Tegn en supportavtale med Columbi Micro

La våre erfarne konsulenter ta hånd om support slik at du kan fokusere videre på ditt arbeid, og tegn en supportavtale med oss i dag.
Ta kontakt

Aktuelt

SE ALLE VÅRE NYHETER