Visma.net ERP

Ett komplett forretningssystem i skyen

Visma.net ERP dekker bedriftens behov innenfor regnskap, logistikk, prosjektstyring, rapportering, analyse, lønn og HR.

Markedets mest avanserte cloudløsning?

Visma.net ERP er et fleksibelt og komplett skybasert ERP-system som automatiserer manuelle prosesser og håndterer komplekse, ofte repetitive administrasjonsoppgaver. Ønsker du reduserte kostnader og sterkere vekst er dette løsningen for deg.

Fremtidens ERP-system - tilpasset deg

Systemet er fleksibelt med mange muligheter og det kan tilpasses akkurat til dine behov. Du vil kunne bruke betydelig mindre tid på manuelle prosesser og heller fokusere på å skape verdi. Vokser bedriften din - vokser ERP-systemet med deg.

Visma.net er modulbasert og har mulighet for utallige integrasjoner, noe som gjør at vi alltid finner en skreddersydd løsning for dine behov som fungerer sømløst sammen. Skulle ikke integrasjonen finnes fra før kan vi utvikle den for deg – her hos Columbi.

Fordeler med Visma.net ERP

Automatisering

  • Fakturering
  • Banktransaksjoner
  • Myndighetsrapportering
  • Godkjenningsflyt
  • Med mye mer

Lavere kostnad

  • Ingen kostnader tilknyttet servere
  • Automatisk oppgradering
  • Forutsigbare utgifter tilknyttet skybasert abonnementstjeneste
  • Fritt antall brukere

Tilpasset deg

  • Velg integrasjoner tilpasset deg
  • Koble sammen med dine systemer
  • Finnes ikke integrasjonen? Vi lager den til deg

Sikkerhet i skyen

  • Trygghet og garantert mot innbrudd med to-trinns-autentisering
  • Visma.net følger ISO-standarder og EU-direktiv

Alltid oppdatert

  • Jobb med sanntidsdata på PC eller mobil
  • Få tilgang til alltid oppdaterte rapporter og dashbord

Enkel godkjenning

Mobile Manager gjør godkjenning enkel, med få tastetrykk godkjennes:

  • Fakturaer
  • Utlegg
  • Reiseregninger
  • Ferie
  • Fravær

Velg Visma.net for å

  • Ha kontroll på kostnadene
  • Spare tid og ressurser
  • Øke effektiviteten
  • Få uslåelig innsikt i dine data
  • Ha sikker datahåndtering
  • Vil jobbe i én løsning

Få en demonstrasjon

Ønsker du å se en demo av Visma.net ERP?

Kontakt oss gjerne for en time med uforpliktende rådgivning: Kontakt oss

156 stk har gjennomført skyreisen med Columbi

Supportavtale og bistand

Alle systemene supporteres av Columbi sine erfarne konsulenter som har mange års erfaring med god kundeservice. Sammen løser vi problemer eller utfordringer som måtte oppstå – du som kunde er viktigst for oss.

Columbi har også en egen regnskapsavdeling som gjerne bistår i budsjettprosessen eller med prosjektkalkylene om det er behov. Har du datautstyr hos oss bruker du samme nummer når du trenger bistand.

Vår kompetanse - din lønnsomhet

Hvorfor velge Columbi som leverandør?

Vi har i mange år hjulpet mange kunder med å finne det systemet som passer best for dem. Columbi har mange dedikerte rådgivere og konsulenter som har dyptgående fagkunnskap innenfor forskjellige bransjer. Uansett hvilke behov du måtte ha hjelper våre konsulenter deg med å finne gode løsninger og riktige integrasjoner. Vi gir oss ikke før du er er fornøyd!

Fokus på kunden

I Columbi betyr fornøyde kunder alt. Vi har flere fornøyde kunder og vi ønsker at du vil bli en av dem.

Priser

Finans

5 969,-

per måned

Fritt antall brukere og godkjennere

Finans

5 969,-

per måned

Fritt antall brukere og godkjennere

Finans & Logistikk

11 329,-

per måned

Fritt antall brukere og godkjennere

Finans & Logistikk

11 329,-

per måned

Fritt antall brukere og godkjennere

Finans & Prosjekt

11 329,-

per måned

Fritt antall brukere og godkjennere

Finans & Prosjekt

11 329,-

per måned

Fritt antall brukere og godkjennere

Kundeomtaler

No items found.
Vi gjennomførte overgang til Visma Payroll og Visma Expense i løpet av noen få uker høsten 2022. Med god oppfølging og stødig veiledning fra Jens Erik Mjølnerød i Columbi gikk overgangen nærmest problemfritt og vi har i dag et intuitivt og svært godt system for både reiser/utlegg og utbetaling av lønn. Våre medarbeidere gir tilbakemeldinger om enkel føring i Expense og smidig tilgang til lønnslipper. Løsningen er dermed svært god i hele verdikjeden fra medarbeider, via leder for godkjenning til lønningsansvarlig

Jets Vacuum AS

Tusen takk for riktig god hjelp så langt med å hjelpe oss over i Visma Payroll og Expense. Vi har ikke fått tilbakemeldinger om noen feil på lønn etter at vi kjørte første lønn, og alle som har begynt bruke Expense er veldig fornøyd med dette systemet. Vi opplever måten du har ivaretatt oss på i denne prosessen som veldig bra og du har fulgt oss opp på en god måte som har trygget oss. Det var også dette vi håpet på og derfor vi valgte dere i utgangspunktet som leverandør.

Hoff SA

"Oslo Flaggfabrikk AS har gjennom flere år brukt Visma Business som regnskapssytem. Det er fleksibelt og brukervennlig system som følger med i tiden. I det senere har vi også supplert med Visma.net Payroll og OneStop Reporting. OneStop Reporting har en automatisert løsning som gir en unik innsikt i regnskapet, slik at man til enhver tid har full kontroll. Samtidig vil vi også skryte av Columbi Micro som leverer Visma produktene til oss, de er alltid på og holder oss oppdatert med siste nytt. Vi har et godt samarbeid, og de har en support avdeling som alltid er tilstede og bistår når det trengs"

Kundesitat Visma Business Flaggfabrikk

"Vi i Norwegian Hospitality Group er som såkalt et multibrand selskap - en svært kompleks og dynamisk virksomhet hvor mange ulike omsetnings- og kostnadsstrømmer fra ulike systemplattformer, som skal møtes i Visma Business. I møte med våre behov og promblemstillinger knyttet til Visma Business har vi en løpende dialog gående med Columbi Micro og vår relasjon til Columbi oppleves som særdeles verdifull. De er superenkle å komme i kontakt med og vi forholder oss direkte til mennesker. Responsen kommer raskt, de setter seg kjapt inn i problemstillinger (også ukjente problemstillinger) og løsningsforslagene er alltid konstruktive og konkrete. Som konsulenter er Columbi Micro et godt eksempel på at man får god verdi for pengene. Vi setter stor pris på Columbi Micro som vårt kontaktpunkt inn i Visma Business og vi har ingen intensjon om å gjøre noe annet enn å videreutvikle denne relasjonen"

Kundesitat Visma Business NHG

"Vi i Norwegian Hospitality Group er som såkalt et multibrand selskap - en svært kompleks og dynamisk virksomhet hvor mange ulike omsetnings- og kostnadsstrømmer fra ulike systemplattformer, som skal møtes i Visma Business. I møte med våre behov og promblemstillinger knyttet til Visma Business har vi en løpende dialog gående med Columbi Micro og vår relasjon til Columbi oppleves som særdeles verdifull. De er superenkle å komme i kontakt med og vi forholder oss direkte til mennesker. Responsen kommer raskt, de setter seg kjapt inn i problemstillinger (også ukjente problemstillinger) og løsningsforslagene er alltid konstruktive og konkrete. Som konsulenter er Columbi Micro et godt eksempel på at man får god verdi for pengene. Vi setter stor pris på Columbi Micro som vårt kontaktpunkt inn i Visma Business og vi har ingen intensjon om å gjøre noe annet enn å videreutvikle denne relasjonen"

Norwegian Hospitality Group

Spørsmål og svar

Pluss ikon
Hva koster det for implementering, tilpasninger og integrasjoner?

Vi skreddersyr et gjennomarbeidet og tilpasset tilbud til hver kunde. Det er fordi hver kunde har ulike behov og derfor er det vanskelig å standardisere behovet til kunden gjennom én prismodell. Vi tilstreber hele tiden å dekke våre kunder behov og gjør alt vi kan for at du skal bli fornøyd. Vi gir et godt tilbud basert på informasjonen vi får fra deg.

Våre rådgivere klarer raskt å se hvilken tilpasninger og integrasjoner som du vil trenge, og vil gjøre jobben med å innhente alt av informasjon om tilhørende - slik at du kun trenger å forholde deg til oss.

Ta gjerne kontakt med oss og vi lover å gi beskjed hvis din bedrift ikke passer til løsningen, da anbefaler vi heller noe annet som er mer kompatibelt til deg. Uansett, vil vi hjelpe deg gjennom prosessen.

Pluss ikon
Hva menes egentlig med skyen? Hva vil det si at fremtiden ligger i skyen?

Å overføre ting til skyen vil strengt tatt si at en setter vekk drift og vedlikehold av servere til et annet selskap. Istedenfor å ha data og regnskapssystemet på en server lokalt på huset (ofte kalt on-premise) leier man plass på et datasenter. Disse datasentrene er typisk enorme, hypermoderne, og ekstremt driftssikre. Ofte er det mye mer kosteffektive i forhold til å drive selv.  

En av tingene som gjør dette mulig er rett og slett utviklingen av hastigheten på dataoverføring og kapasiteten til å lagre data. Dette gir også store fordeler da en ikke er avhengig av å kjøre, for eksempel regnskapsprogrammer, på en lokasjon, for eksempel på kontoret. Da kan man også få tilgang til dataen fra hvor som helst, og endringer lagres i sanntid. De som lager systemene, kan også oppdatere sikkerhetshull og funksjoner kontinuerlig, opptil flere ganger om dagen. Enorme løsninger gir også ekstremt fokus på sikkerhet, og leverandørens sikkerhetsapparat er mye større enn det de fleste har ressurser til å ha selv. Avansert teknologi sørger også for at dataen alltid er speilet i flere datasenter samtidig, på forskjellige geografisk lokasjoner, i tilfelle de skulle skje noe.  

Pluss ikon
Må jeg bytte til skyen?

Dere må ikke bytte til et skybasert ERP-system, men realiteten er at de gamle ikke-skybaserte løsningene vil dø ut.  Det vil si de vil leve videre i sine sky-baserte arvtakere, men de gamle systemene vil bli avsluttet og kompetanse til å sette de opp og supportere de vil også bli bort. De skybaserte systemene har mulighet for å bli kontinuerlig oppdatert og vil derfor leve tilsynelatende evig. Det betyr også at alle typer integrasjoner og tredjepartsløsninger vil produseres til de nye Sky-systemene, noe som gir dem en massiv fordel i funksjonalitet. Spørsmålet er ikke om du må til skyen det er når skal du til skyen?

Pluss ikon
Hvor lang tid tar skyreisen?

Hvor lang prosessen med å bytte ERP-system er kommer veldig an på deres virksomhet og behov. Dette er noe vi diskuterer og finner ut av når vi holder oppstartsmøter, men en må regne med at det tar opptil flere måneder.

Har du spørsmål om våre tjenester?

Ta kontakt med en av våre dyktige rådgivere eller fyll ut skjemaet så tar vi kontakt med deg.

Takk skal du ha! Henvendelsen er mottatt!
Henvendelsen kunne dessverre ikke sendes. Vennligst prøv igjen senere.

Stian Alexander Lie

Viseadministrerende direktør

924 60 160sal@columbi.no

Christian Skuterud

Prosjektleder

958 37 711cs@columbi.no

Få en time
rådgivning!

Kontakt oss!

Text Link