Vi lanserer Columbi Trust!

Hos Columbi gjør vi nå endringer i vårt kundeprogram og lanserer Columbi Trust i juli.

Vi lanserer Columbi Trust!

Columbi Trust er en forlengelse av den tradisjonelle supportavtalen som veldig mange av våre kunder allerede har.

I Columbi har vi alltid hatt et veldig sterkt kundefokus, men vi så nå behovet for å bygge mer innhold inn i vårt kundeprogram. I dagens marked stiller kunden større og større krav til sine systemer og leverandører, og dette må vi levere på. 

Columbi leverer kompetansen til å de lønnsomme avgjørelsene

Hvorfor kalle programmet Columbi Trust? Det er fordi kunden skal stole på at Columbi leverer kompetansen til å ta de lønnsomme avgjørelsene. 


Gjennom Columbi Trust vil vi at:

  • Kunden skal være oppdatert på det siste som er levert av funksjonalitet i deres systemløsninger
  • Vite at systemet er tilpasset deres behov
  • Være trygg på at vi har kompetente konsulenter som yter sitt beste for å levere support raskt, effektivt og med god kvalitet
  • Columbi Trust kunder får prioritert support

 

Hvordan skal vi gjøre dette?

  • Kunden vil få tildelt en fast konsulent som har jevnlige oppfølgingsmøter
  • Vi tilbyr kompetanseprogram med webinarer, nyhetsoppdatering osv.
  • Våre konsulenter gjennomgår jevnlige sertifiseringer med Visma for å holde seg oppdatert

 

«Det er fornøyde kunder vi lever av!»

 


Fornøyde kunder

Columbi har to år på rad vunnet prisen for Året Partner Kundetilfredsstilhet hos Visma, en pris som henger veldig høyt hos alle de ansatte i Columbi. I Columbi har vi et internt motto «Det er fornøyde kunder vi lever av!» og det er utrolig morsomt at vi klarer å leve opp til dette mottoet.

I tillegg til at Visma måler kundetilfredshet blant våre kunder så gjør vi det samme internt, hver gang det avsluttes en sak i vårt supportsystem går det ut en e-post til kunden. Å få tilbakemeldinger fra kundene er essensielt. For å klare å yte god service er nemlig vi helt avhengig å få vite hvordan kunden opplever oss, både på godt og vondt. 

Det er derfor veldig hyggelig når vi ser at vår interne saksbehandling gir oss de samme gode resultatene, vi ligger på 94% fornøyde tilbakemeldinger hittil i år!

Høy tillit

God kundeservice og høy tillit er noe vi allerede har bevist at vi klarer å leve opp til. Det handler først og fremst om å få satt ting vi allerede gjør i system.

Columbi Trust er et tilbud som vi gir alle våre Visma kunder. Kunder som allerede har en supportavtale med oss vil automatisk bli konvertert over til Columbi Trust ved neste fakturaperiode. 

Kunder som ikke har avtale fra før kan enkelt komme i gang ved å melde sin interesse på dette skjemaet.



June 24, 2021

Andre aktuelle saker

SE ALLE VÅRE NYHETER

Columbi Trust er en forlengelse av den tradisjonelle supportavtalen som veldig mange av våre kunder allerede har.

I Columbi har vi alltid hatt et veldig sterkt kundefokus, men vi så nå behovet for å bygge mer innhold inn i vårt kundeprogram. I dagens marked stiller kunden større og større krav til sine systemer og leverandører, og dette må vi levere på. 

Columbi leverer kompetansen til å de lønnsomme avgjørelsene

Hvorfor kalle programmet Columbi Trust? Det er fordi kunden skal stole på at Columbi leverer kompetansen til å ta de lønnsomme avgjørelsene. 


Gjennom Columbi Trust vil vi at:

  • Kunden skal være oppdatert på det siste som er levert av funksjonalitet i deres systemløsninger
  • Vite at systemet er tilpasset deres behov
  • Være trygg på at vi har kompetente konsulenter som yter sitt beste for å levere support raskt, effektivt og med god kvalitet
  • Columbi Trust kunder får prioritert support

 

Hvordan skal vi gjøre dette?

  • Kunden vil få tildelt en fast konsulent som har jevnlige oppfølgingsmøter
  • Vi tilbyr kompetanseprogram med webinarer, nyhetsoppdatering osv.
  • Våre konsulenter gjennomgår jevnlige sertifiseringer med Visma for å holde seg oppdatert

 

«Det er fornøyde kunder vi lever av!»

 


Fornøyde kunder

Columbi har to år på rad vunnet prisen for Året Partner Kundetilfredsstilhet hos Visma, en pris som henger veldig høyt hos alle de ansatte i Columbi. I Columbi har vi et internt motto «Det er fornøyde kunder vi lever av!» og det er utrolig morsomt at vi klarer å leve opp til dette mottoet.

I tillegg til at Visma måler kundetilfredshet blant våre kunder så gjør vi det samme internt, hver gang det avsluttes en sak i vårt supportsystem går det ut en e-post til kunden. Å få tilbakemeldinger fra kundene er essensielt. For å klare å yte god service er nemlig vi helt avhengig å få vite hvordan kunden opplever oss, både på godt og vondt. 

Det er derfor veldig hyggelig når vi ser at vår interne saksbehandling gir oss de samme gode resultatene, vi ligger på 94% fornøyde tilbakemeldinger hittil i år!

Høy tillit

God kundeservice og høy tillit er noe vi allerede har bevist at vi klarer å leve opp til. Det handler først og fremst om å få satt ting vi allerede gjør i system.

Columbi Trust er et tilbud som vi gir alle våre Visma kunder. Kunder som allerede har en supportavtale med oss vil automatisk bli konvertert over til Columbi Trust ved neste fakturaperiode. 

Kunder som ikke har avtale fra før kan enkelt komme i gang ved å melde sin interesse på dette skjemaet.



Andre kundecaser

SE ALLE kundecaser
Lukk skjema